lauantai 4. huhtikuuta 2015

Lyhyet creepypastat #1


En ole ihminen


En ole ihminen.

Minulla ei ole silmiä.

Minulla ei ole sydäntä.

Minulla ei ole ihoa,

Ei yhtäkään luuta,

Olen erilainen; Olen... pahin painajaisesi. Olen se, jonka ajatteleminen pitää sinut hereillä yöllä. Olen se, joka muuttaa painajaisesi todeksi. Olen se, joka vahingoittaa sinua. Kerron sinulle, etten ole ihminen.

Kysymyksiä ei pidä kysyä.

Olen se, joka syö sieluasi, kun alat hitaasti menettää järkesi.

Tulet näkemään, että jonakin päivänä sinusta tulee täysin samanlainen kuin minä. Te ihmiset, te inhoatte minua; tunteillanne, äänillänne, vain kaikella mitä teette. Rakastan nähdä kasvosi kun heräät minussa (painajaisissasi). Olen aina kanssasi. Sinulla on minut, ole kiitollinen. Ei, ei; piiloutuminen peiton alle ei pelasta sinua, voin nähdä sinut, voin kuulla sydämenlyöntisi.

Tiedän, mitä ajattelet tällä hetkellä,"Tämä ei voi olla totta." Mikään ei ole totta. Tarkoitan, entä jos olisit juuri kuten minä? Entä jos olet todellisuudessa kuollut ja sinä et vain tietäisi sitä? Entä jos kaikki ympärilläsi olisivat vain mielikuvitustasi? Haluan vain nähdä teidän kärsivän. Haluan teidän kaikkien tuntevan kivun.

Sinun mielestäsi minä vitsailen?

Eikö niin?

En vitsaile.

Lupaan sen sinulle.

Olen se, joka asuu kodissasi, olen se selittämätön narahdus. Olen se, joka tekee kaiken pahan tapahtuvaksi.

Te ihmiset, en vain tajua teitä; Miksi elätte? Kaikki, mitä teette, kuolee, elämä on liian vaikeaa, miksi elää se?

Tässä kaikki.

Hyvää yötä.
http://kbesios.com/blog/2012/03/a-dark-figure/
                                                         

  
Huomaamaton



Pimeys on omituinen asia, eikö olekin? Tiedostamaton. Mitä siellä on? Mikä on tuo tunne sisälläsi? Tuo kihelmöinti, joka hiipii pitkin kehoasi?

Se mitä tunnet, on ääni. Ei ääni, jonka voit kuulla, mutta voit tuntea sen. Tunnet sen takaraivossasi, se ruokkii pelkoasi. Olennot, jotka pelottivat sinua vaatekaapissasi kun olit lapsi, ovat saaneet sinut uskomaan, että pimeydessä on jotakin. Ne eivät ole olemassa fyysisellä tasolla. Ne ovat olemassa ymmärryksemme yläpuolella. Ne ovat kuin niitä, joita kutsumme enkeleiksi.

Ne elävät toisella puolella omista syistään. Joskus heidän syyt eivät täsmää omiemme kanssa. Ne elättävät itsensä meidän pelollamme, mutta kuolevat hitaasti, koska meidän pelkomme on vähentynyt internetin ja tietokonepelien vuoksi. Me aloimme hitaasti jättää ne huomiotta ajan mittaan. Joten niistä tuli epätoivoisia. Ne alkoivat toimia. Tappovat pari ihmistä, pelottelivat toisia henkisesti. Ensin ne aloittavat unissasi, näyttäen, kuinka taistelevat kanssasi; kuolleita perheenjäseniä, katastrofeja ja sen tapaisia, sitten ne alkavat näyttäytyä sinulle hereillä ollessasi. Kun kerran näet ne, et unohda niitä koskaan. Kun näet yhden, se on aina siellä, tarkkailemassa sinua.

Haluatko vieläkin selvittää, mistä talossasi kuuluvat, selittämättömät äänet ovat peräisin? Vieläkin pitää tietokoneesi päällä koko yön jättäen ne huomiotta? Ehkä jokin päivä näet yhden. Mutta toivon, että olen väärässä. Ehkä et ikinä tule näkemään toista maailmaa, joka ei ole tarkoitettu meille. Ehkä...



Kiljahdus


Hän makasi vieläkin pimeydessä peläten päästämästä yhtäkään ääntä. Hän oli maannut tunteja pikimustassa huoneessaan hytisten kauhusta ja yritti olla hermostumatta ja pysyä vahvana. Hän puristi hampaansa tiukasti yhteen, jotteivat ne kalisisi ja yritti olla huomaamatta lämpimän, mutta suolaisen veren makua kurkussaan. Hän ei rohjennut päästää  vaimeintakaan kuiskausta, koska pelkäsi nurkassa istuvaa otusta. Hän oli herännyt tunti sitten heikkoon tuulenvireeseen, joka loi kylmiä väreitä hänen sisimpäänsä. Yhtäkkiä hän oli tuntenut kuumuuden ihollaan. Järkyttyneenä viileydestä ja äkillisestä poltteesta hän oli säpsähtänyt, jolloin oli nähnyt keltavihreät silmät, jotka tuijottivat häntä yön yli. Hän oli nyt tunteja yrittänyt epätoivoisesti vältellä hikoilemista. Hän tunsi raskaan keltaisen hehkun yllään painavan megatonneja, kun otus jääräpäisesti katsoi häntä pehmeän peiton läpi. Hänen väsymyksensä alkoi kasvaa ja hänen silmäluomensa laskea ja vihdoin hän lepäsi ensimmäistä kertaa tunteihin. Kun hän jälleen avasi silmänsä, keltainen hohde sokaisi hänet ja hän oli kasvokkain tunkeilijan kanssa; silloin hän kirkaisi täydestä kauhusta, josta olento selvästi nautti, sillä se näytti ravitsevan itseään tytön pelolla.

Seuraavana aamuna hän heräsi täysin virkeänä, kuin mitään ei olisi tapahtunut yöllä. Hän vakuutti itselleen sen olleen pelkkä painajainen. Kun hän nousi ylös, hän tajusi, että ikkuna oli auki ja sillä hetkellä tunsi kylmän viiman, joka herätti hänet viime yönä. Silloin hän näki kynnenjälkiä ikkunan kehyksessä ja tiileissä tällä puolella taloa. Hän veti syvään henkeä ja oli valmiina kiljumaan, niin kuin oli tehnyt edellisenä yönäkin, mutta ulos ei tullut yhtäkään ääntä. Otus oli syönyt hänen äänensä.


https://www.pinterest.com/explore/shadow-people/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti